nedeľa 12. októbra 2014

Avokádovo-banánovo-čokoládový akožepuding

Takéto pseudopudingy isto poznáte z blogov s vegánskymi receptami. Ja rozhodne nie som vegánka. Keď už tak, tak ma to skôr ťahá do paleo/keto. Vždy som ale chcela vyskúšať tieto netradičné dezerty, pretože ma na nich láka to, že sú zo samých skvelých surovín. Od tohto pudingu som čakala, že bude chutný, pretože do neho šli samé chutné ingrediencie. Nečakala som však, že bude AŽ TAKÝ ÚŽASNÝ!!! Určite si ho budem robiť častejšie. Maximálne ma uspokojuje, pretože chutí hyperčokoládovo a taktiež si pri ňom ukojím svoje avokádofilné potreby!

____________________________________________
Ingrediencie na 2 porcie:
(Ja som tento puding nerobila vo vegánskej verzii, takže som nedávala žiadne mandľové mlieko, ale normálne kravské a nepoužila som sirup z agáve, ale normálny med. Ak máte potrebu mať to stoj čo stoj vegánske, tak smelo do toho.)
- 2 avokáda, očistené a nakrájané na kúsky
- 1 veľký zrelý banán, olúpaný a nakrájaný na kúsky
- 100 ml mlieka
- 3-4 PL kakaa (podľa toho, ako veľmi čokoládové to chcete)
- 2 PL medu
- 1 ČL vanilkového extraktu
- 1/2 ČL mletej škorice
- štipka soli
- nasekané lieskovce na ozdobu (nemusí byť)

Všetky ingrediencie vložte do mixéra a zmixujte úplne do chladka. Rozdeľte puding do misiek alebo pohárov, ozdobte napríklad lieskovcami a nechajte vychladiť v chladničke.

9 komentárov:

  1. Anetka, vyzerá to super /ako aj všetky ostatné recepty/ ... aj keď ja pudingy nemusím - ale keďže to vlastne puding nie je ... vyskúšam ... Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od neděle, kdy jsem poprvé viděla obrázek, jsem na něj nemohla přestat myslet. Dneska jsem ho konečně vyrobila. Málem se ani nedostal do ledničky :) Je vážně výborný.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také jsem nemohla dočkat než mi avokáda i banán vyzrají. Dezert je vinikající !!! moc děkuji :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ja som tiež čakala 3 dni na banán :-DDD Rozumiem :-D

      Odstrániť
  4. Skvělý dezert! Vychladit jsem nestihla... Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!