piatok 5. apríla 2013

Ultrarýchle špagety s avokádovo-koriandrovým pestom

Mala som doma prebytok koriandru. Po chvíli googlenia a vlastne improvizácie som vykúzlila tento skvelý recept. Celé varenie trvá 10-15 minút, náročnosť je rovnaká ako pri varení párkov a pritom navaríte absolútne parádnu večeru. Takto sa mi to páči!


Ingrediencie pre 2 porcie:
- 250 g špagiet
- 1 mäkké avokádo
- veľký zväzok čerstvého koriandru
- 1 malinký strúčik cesnaku
- šťava z polovice citróna
- 1 veľká hrsť nastrúhaného parmezánu
- čerstvo mleté čierne korenie, soľ

Špagety uvarte v osolenej vody al dente. Zatiaľ do mixéra vhoďte dužinu avokáda, umyté a osušené lístky koriandru, cesnak, citrónovú šťavu, parmezán, korenie a soľ. Ak chcete, možete pridať aj trochu olivového oleja. Mixujte, kým vám nezvykne hladká zelená pasta. Ochutnajte ju a podľa potreby dosoľte alebo dokoreňte. Špagety po uvarení sceďte a hneď premiešajte s avokádovo-koriandrovým pestom a podávajte.

7 komentárov:

  1. to vypadá skvěle! Jen, co se mi podaří někde narazit na koriandr, se do toho pustím .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tohle zni nejvic dokonale!
    Koriandr a avokado jsou moje all times favourite!
    Takze pesto z obou ingredienci bude dokonalost!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna přemýšlím, co uvařit k obědu :) Mám v plánu udělat těstoviny s krevetami. A v ledničce už nějaký ten den čekají dvě avokáda. z kterých by mě ale nenapadlo udělat pesto do těstovin! Takže díky za super tip! Tohle je jak na zavolanou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hedvábné avokádo v těstovinách je prostě nej, já to říkám pořád :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to musím vyzkoušet :) Všechny tyhle jednoduché ,,majdy,, na těstoviny miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dnes som varila na obed. Nemam teraz cerstvy koriander, ale v obchode som nasla sekany v sezamovom oleji... Cestovinky fajnove... Spravila som fusilli a pesto ich pekne vo vsetkych vrtulkach obalilo... Mnam..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!